14 June 2010

R.O.S.E.S.


Last week saya berguru buat roses ngan cup cake maker..kenal dalam 1 kelas....until now stil contact...kak sarinah namanyer.:)

Saya mintak kak sar ajar buat bunga roses...sebagai balasan saya ajar kak sar buat figurin .( walaupn x pandai mana n secantik sifu2 di luar...tetapi kak sar berkenan...hahahah...)...

Okew...last friday ada order dari student saya leen namanyer...memula leen mintak deco cartoon characters...doreomon + sin chan.....leen nak bg budak2 khatam Quran kat umah mak dia....leen order 50 pcs buttercream...than last minutes cancel tuka bunga2..

so saya pon tuka la design menjadi bunga rose...praktik kan yang kak sar ajar saya...ada 2-3 kaler saya buat, pink, merah, kuning n oren...tp bila snap gambo jadi sume kuning plak...kamera trick ke kamera aku yang cipan..hahhaha







0 comments:

Post a Comment

>
 

Sweet Cuppies 4 U... Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template