08 July 2010

PALAPES VS ARMY


Tis week  lepas telefon bimbit saya didatangi panggilan telefon dari kawan lama saya..
Sungguh..lama x berjumpe..cume berhubung melalui Facebook.Sume rakan-rakan seperjuangan terpisah lantaran membawa diri masing-masing .Mendaki ke puncak kejayaan..tak kurang jugak yang meneruskan hidup dengan bekerja...x kisah la..yang penting hidup ini mesti di teruskan...

Kembali ke pangkal jalan..hahahha..Diana nama kawan saya...telah rekues kap kek bertemakan Tentera..Actually untk hasben diana..bernama Wak...yang jugak kawan sekolah saya...heheh.
Wah..sangat la teruja saya utk membuat kap kek ini..hahhaha...

Diana amek set promotion RM 45 = 25 pcs...so saya paparkan disini kap kek kalian ya...












P/s : Sms diterima dari wak : TQ geng ...kap kek sume kata sedap...
        Alhamdulilah..

0 comments:

Post a Comment

>
 

Sweet Cuppies 4 U... Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template