23 October 2010

Puding Pelangi Vs Sebakul Roses


Salam...order dari En.Bakri sempena akan mengadakan majlis pertunangannyer yang akan berlansung 23/10/2010...

Rekues kek buttercream ( deko tak kisah..dia serahkan bulat2 pada saya....) dan puding..

Pening jugak memikirkan ttg puding...dan akhirnyer saya buat la puding pelangi....saya namakan puding pelangi disebabkan berwarna warni setiap lapisan  so..colourfull.. bentuk saya buat heart shape.

dan untuk kek tunang saya buat kek deko roses + basket...masih dalam percubaan...tp masih ada rupe bakul lagik..:)..walaupon x secantik bakul orang lain ...ahaks...

Diharap En.Bakri berpuas hati dengan kek saya..:)

Terima kasih order dengan saya..





Packing dalam boxes transparent..cantikkan..pada sesiapa yang suke dengan boxes ni..bole la rekues dengan aween..harga box lain...kalu normal box aween x cas pape..






Each layer - oren, purple, green, red..




0 comments:

Post a Comment

>
 

Sweet Cuppies 4 U... Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template